POETRY 4





: ‏کیا بتاؤں جو اندھیرا بپا ھے مجھ میں
‏ان دنوں کوئی سخت،خفا ھے مجھ میں





: ‏بارش ہوئی تو گھر کے دریچے سے لگ کے ہم,
‏چُپ چاپ سوگوار تمہیں سوچتے رہے.




: ‏وہ رنگوں میں ڈھلی لڑکی
‏جھکائے اپنی پلکوں کو
‏تو یوں محسوس ہوتا ہے
‏دنیا خوبصورت ہے😍😍😍




: ‏منا رہا ہوں ترے بعد _____ برسیاں اپنی
‏کہ جی لیا تھا ترے ساتھ جتنا جینا تھا..!





: ‏زمانہ  ساز  ڈریں گردش زمانہ  سے 
‏ہمارا کیا ہے ہمیں حادثوں نے پالا ہے





: ‏سجناں باجھوں ساہ نہیں آؤندا
‏عشق علاوہ راہ نہیں آؤندا
‏ہجرا ساہڈے مغروں لہہ جا
‏تینوں کدھرے پھاہ نہیں آؤندا





: ‏تیرا لہجہ یاد رکھنے کو 
‏میں چائے بھی کڑوی پیتا ہوں





: ‏نہ ميں وقت ہوں نہ ميں بخت ہوں جسے آپ راہ ميں پائینگے،
‏اجی جائیے ، مجھے ڈھونڈيئے ، مرا انتظار نہ کیجيئے





: ‏دل ناامید تو نہیں ناکام ہی تو ھے
‏لمبی ھے غم کی شام مگر شام ہی تو ھے



: ‏بہتی ہوئی آنکھوں کی روانی میں مرے ہیں

کچھ خواب میرے عین جوانی میں مرے ہیں



: ‏میری شکائتیں ساری فضول گئی●
‏اسے تو اونچا سنائی دیتا تھا😔😔



: ‏باقی ہے اب بھی ترک تمنا کی آرزو
‏کیونکر کہوں کہ کوئی تمنا نہیں مجھے


: مصروف زندگی میں تیری یاد کے سوا

آتا نہیں ہے کوئی میرا حال پوچھنے


: ‏لڑنے کو دل جو چاہے تو آنکھیں لڑائیے
‏ہو جنگ بھی اگر تو مزے دار جنگ ہو...
‏😉😉
‏ہے کوئی لڑنے کیلئے تیار 🙄🙄

: ‏ہر آرزو فریب ہےہر جستجو سراب
‏مچلےجو دل بہت اُسے سمجھا دیا کرو۔

POETRY 4 POETRY 4 Reviewed by Unknown on March 04, 2018 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.